Obchodní podmínky

1. VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ A VYMEZENÍ POJMŮ

  • Tyto obchodní podmínky se vztahují na zboží zakoupené prostřednictvím internetového obchodu www.dux.cz.
  • "Prodávající" je firma DUX profi dog service s.r.o., Štolmíř 121, 28201 Český Brod, IČO: 04128168
  • "Kupující" je subjekt, který s Prodávajícím uzavřel smlouvu o koupi Zboží. Kupní smlouvou se rozumí doklad o koupi zboží.
  • Kupující učiněním objednávky akceptuje Obchodní podmínky pro dodávky zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy kupujícího a prodávajícího se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou pro obě strany závazné, pokud není písemně stanoveno jinak.
  • Firma není plátcem DPH.

2. OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ

Objednání v e-shopu

Prosíme o vyplnění telefonního čísla (přepravce Vás bude kontaktovat a informovat o termínu doručení zásilky) a dále také prosíme o vyplnění e-mailu, na který Vám přijde nazpět informace o odeslání a dále číslo Vašeho balíčku.

Telefonická objednávka

Máte zájem o některý výrobek, ale raději byste si zboží objednali telefonicky než po internetu a zároveň si o něm zjistili ještě některé další doplňující informace? Neváhejte nás prosím kontaktovat na telefonním čísle: +420 602 353 469 a my Vaši objednávku rádi vyřídíme také po telefonu.

Objednávka e-mailem

Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných osobních údajů a náležitostí. Objednávka je návrhem kupní smlouvy (faktury). Důležité je pro nás také telefonní číslo a případně i e-mail.

3. CENA A ÚHRADA ZBOŽÍ

Všechny ceny uvedené na internetovém obchodu www.dux.cz jsou včetně DPH. Ceny jsou platné v okamžiku objednání. Úhrada objednaného zboží je možná čtyřmi způsoby:

A. Platba dobírkou

Cena za zboží je uhrazena hotově při jeho převzetí řidiči PPL.

B. Platba platební kartou

Přímo při objenání v systému paypal, při osobním odběru nebo řidiči PPL. Vaši zásilku můžete uhradit také platební kartou! Všichni řidiči jsou vybavení online skenery, které disponují terminály pro platbu platební kartou a tiskárnou pro tisk stvrzenky. Pokud si objednáte zásilku na dobírku, budete se moci při přebírání zásilky na místě rozhodnout, zda dobírkovou částku zaplatíte hotově, či platební kartou.

C. Platba předem bankovním převodem

Při potvrzení objednávky se Vám automaticky vygeneruje Vaše faktura, kde naleznete veškeré údaje potřené k platbě (celková částka, číslo bankovního účtu, variabilní symbol) a po převodu částky na účet prodávajícího bude zboží ihned odesláno.

D. Platba hotově

Při převzetí zboží na adrese Prodávajícího – Kynologický areál DUX, Český Brod, V Lukách 121. Otevírací doba každý den od 8:00 do 12:00, od 15:00 do 19:00. Po telefonické domluvě je možný i jiný čas.

4. ZPŮSOB A CENA PŘEPRAVY

Objednané zboží je doručováno firmou PPL nebo Českou poštou. Při převzetí zboží od přepravní služby si vždy pečlivě zkontrolujte neporušenost přepravního obalu. Prodávající nenese odpovědnost za škody vzniklé během přepravy.

V případě zjevného poškození balíčku musí příjemce ihned na místě sepsat Zápis o škodě. Při zjištění vnitřního poškození obsahu zásilky je nutné vyplnit Zápis o škodě nejpozději do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky!

Po dohodě je možné zboží vyzvednout osobně na adrese Prodávajícího – Kynologický areál DUX, Český Brod, V Lukách 121.

5. ZPŮSOB DODÁNÍ A DODACÍ LHŮTA

Můžete si vybrat, zda chcete balíček odeslat přepravní službou PPL nebo Českou poštou. Nebo vyzvednout v Kynlogickém areálu DUX.

Přepravní služba PPL

  • Zboží expedujeme zpravidla týž den od přijetí objednávky (platby). V případě, že objednané zboží nebude na skladě nebo je nebude možné expedovat do 7 pracovních dnů, oznámí prodávající předpokládaný termín dodání nebo nabídne jiný srovnatelný výrobek. V tom případě si však vyžádá odsouhlasení kupujícího.
  • Zásilka je doručena zpravidla do 24 hod po expedici, nenastanou-li zvláštní nebo neočekávané situace (sněhová kalamita...).
  • Není-li zásilka na první pokus doručitelná, zanechá zasílatel (PPL) na uvedené adrese písemnou zprávu o úmyslu zásilku doručit a pokus s doručením opakuje ještě jednou následující pracovní den.
  • PPL doručuje balíky po celé ČR.

Více o této přepravní službě naleznete na www.ppl.cz, kde je možné Vaši zásilku také sledovat.

6. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY (VRÁCENÍ ZBOŽÍ)

Při uzavření kupní smlouvy na dálku (např. tedy nákup v internetovém obchodě) má kupující podle občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14-ti dnů od převzetí zboží.

Pro vrácení zboží do 14 dnů od převzetí platí následující podmínky:

  • Kupující zavolá na telefonní číslo +420 602 353 469 nebo napíše na emailovou adresu dux@dux.cz, uvede číslo faktury a své jméno a oznámí odstoupení od smlouvy. Jakmile budeme znát všechny tyto údaje, dohodneme s Vámi další podrobnosti ohledně vrácení či výměny zboží.
  • Ke zboží je třeba doložit doklad o koupi (pokladní doklad nebo faktura) a potvrzený záruční list. Zboží musí být čisté, nepoškozené, kompletní, bez známek užívání nebo opotřebování a v původním obalu. Zboží pošlete zpět do 14 dnů od převzetí (do tohoto data musí být zboží doručeno zpět) na adresu: Kynologický areál DUX, Český Brod, V Lukách 121. Zboží nezasílejte na dobírku (vyúčtování provádí dodavatel).
  • K vyměňovanému zboží připojte také průvodní dopis, kde uvedete číslo Vašeho bankovního účtu a také adresu + telefonní kontakt.
  • Při výměně či vrácení zboží jsou zákazníkovi podle zákona účtovány skutečně vynaložené náklady spojené s výměnou či vrácením zboží (poštovné, výměna poškozeného obalu, atd.) a v případě, že požadujete vrácení peněz složenkou také sazba dle ceníku České pošty. V případě vracení peněz převodem, není účtován žádný poplatek.
  • Kupující hradí doručení na adresu Prodávajícího.
  • Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží budou peníze za zboží zaslány složenkou, nebo převodem na účet kupujícího a to nejpozději do 14 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží. V případě nedodání kompletního zboží či jinak odporujícího výše uvedeným podmínkám se termín posouvá do doby dodání plnohodnotného zboží.

V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebude prodávající akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady kupujícího zpět.

7. ZÁRUČNÍ PODMÍNKY

  • Vykazuje-li Zboží zjevné vady, tj. zejména pokud je Zboží Kupujícímu předáno v porušeném transportním obalu, je Kupující oprávněn Zboží nepřevzít. V takovém případě zůstává zachován nárok Kupujícího na poskytnutí řádného dodání zboží, či na vrácení kupní ceny. Volbu provede Kupující.
  • V případě, že se po převzetí Zboží Kupujícím vyskytnou v záruční době vady Zboží, může Kupující uplatnit svou oprávněnou Reklamaci.
  • Na naše Zboží je poskytována zákonem stanovená záruční doba 24 měsíců.
  • Záruční lhůta začíná plynout dnem převzetí Zboží.

8. REKLAMACE ZBOŽÍ

  • Ačkoliv prodáváme pouze prvotřídní Zboží, může se Vám jako u každého obchodníka stát, že bude nutné Zboží reklamovat. Pokud se rozhodnete reklamovat u nás zakoupené Zboží, kontaktujte nás na telefonu 602 353 469 nebo e-mailem (je třeba uvést Vaše jméno, adresu, telefon, e-mail a název reklamovaného zboží) a my se pokusíme závadu odstranit odbornou poradou nebo se s Vámi dohodneme na dalším postupu.
  • Reklamace se uplatňují v sídle Prodávajícího.
  • Za situace, kdy je zboží zasíláno Prodávajícímu na reklamační opravu, si Kupující ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo Zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy daného zboží a označí zásilku příslušnými symboly.
  • Náklady na zaslání zboží nese zákazník. Zboží zasílejte pouze běžnou balíkovou poštou. Dobírkou nebude přijato.
  • Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění Reklamace, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty se Kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu.
  • Jelikož však máme stejné zájmy jako Kupující a snažíme se, aby reklamace zboží netrvala příliš dlouho, vyřizujeme Vaše reklamace zpravidla již do 3 pracovních dnů.
  • Prodávající po řádném vyřízení reklamace vyzve Kupujícího k převzetí opraveného Zboží, resp. zašle zboží poštou zpět Kupujícímu.
  • Nárok na uplatnění reklamace nevzniká mimo jiné v případě: neodborné montáže nebo neodborného uvedení Zboží do provozu, stejně jako při neodborném zacházení s ním a používání zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci. Reklamce dále nevzniká, pokud je Zboží mechanicky poškozené spotřebitelem nebo by byla podána na součásti výrobku podléhající přirozenému opotřebení (např. řemínek obojku, baterie).
  • Pokud byla Reklamace neoprávněná (viz předcházející bod), účtuje Prodávající Kupujícímu náklady na lokalizaci a opravu závady, vč. poštovného a balného.

9. OCHRANA OSOBNÍCH DAT

Prodávající garantuje bezpečnost poskytnutých osobních dat. Osobní data Kupujícího jsou důvěrná a nejsou poskytována žádným dalším subjektům. Slouží výhradně k realizaci nezbytných účetních operací, zaúčtování platby za nakoupené Zboží, za účelem správné dodávky zboží.

Kontaktní formulář